مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان - دریاچه آزادی؛

قهرمانان مواد تکنفره مسافت 200 متر مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان از صبح امروز 3 آبان ماه با برگزاری رقابت‌های فینال مواد تکنفره 200 متر ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان، قایقرانان در رقابت‌های فینال مسافت 200 متر به مصاف یکدیگر رفتند.

در مسابقه فینال کایاک تکنفره 200 متر بزرگسالان پاروزنان استان‌های کرمانشاه، زنجان، تهران، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان رضوی و همدان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت آرمین بخشی زاد از تهران مقام قهرمانی را کسب کرد، میثم فتاحی از تهران در جایگاه دوم ایستاد و محمدطاهر حسینی از کرمانشاه در رده سوم قرار گرفت.

رقابت فینال کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان با حضور نمایندگان استان‌های کرمانشاه، خوزستان، مازندران، تهران، کردستان، گیلان، آذربایجان شرقی و همدان برگزار شد و در پایان علی باجلان از تهران مقام اول، علی اجاقی از کرمانشاه مقام دوم و مهرداد دانیالی از گیلان مقام سوم را کسب کردند.

در رقابت فینال کایاک یکنفره 200 متر زیر 23 سال پاروزنان گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، بوشهر، تهران، همدان، کرمانشاه، مازندران و آذربایجان غربی حضور داشتند که در پایان بابک دربان از تهران، علی شاهرخی از گیلان و محمد ولدی از همدان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

مسابقه فینال کانوی یکنفره 200 متر زیر 23 سال با حضور قایقرانان استان های مازندران، تهران، آذربایجان شرقی، همدان، گلستان، کرمانشاه و گیلان برگزار شد و در پایان کیا اسکندانی از تهران در جایگاه اول ایستاد، علی الماسی از همدان دوم شد و حبیب مجللی از گلستان در رده سوم قرار گرفت.

مسابقه فینال کایاک یکنفره 200 متر جوانان با حضور نمایندگان استان‌های خوزستان، تهران، همدان، لرستان، بوشهر، گیلان، کرمانشاه، مازندران و کردستان انجام شد و در نهایت محمدجواد ترکی از بوشهر مقام اول، میلاد اسدنیا از خوزستان مقام دوم و مهران نوری از گیلان مقام سوم را بدست آوردند.

در رقابت کانوی یکنفره 200 متر جوانان قایقرانان استان‌های مازندران، تهران، کرمانشاه، کردستان، گیلان، همدان و گلستان مسابقه دادند که در پایان سعید هنردان از کردستان، محمدنبی رضایی از مازندران و علی حسن زاده از گیلان اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها با برگزاری فینال مواد دونفره 200 متر در دریاچه آزادی در جریان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.