مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان - دریاچه آزادی؛

قایقرانان گیلان و تهران در کایاک دونفره 200 متر به مقام قهرمانی رسیدند

با برگزاری رقابت‌های فینال کایاک دونفره 200 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان چهره نفرات برتر مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان پاروزنان در فینال کایاک 200 متر بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان با هم به رقابت پرداختند.

در رقابت فینال کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان قایقرانان استان‌های همدان، زنجان، خوزستان، گیلان، آذربایجان شرقی، تهران و مازندران رقابت کردند که در پایان آرمین بخشی زاد و رضا رئیسی از گیلان مقام اول را کسب کردند، میلاد قاسمی و امین بوداغی از مازندران دوم شدند و محمدرضا فرخیان و ابراهیم دیلمی از خوزستان در رده سوم جای گرفتند.

در مسابقه فینال کایاک دونفره 200 متر زیر 23 سال نمایندگان استان‌های گیلان، بوشهر، خراسان رضوی، تهران، مازندران، همدان و اردبیل مسابقه دادند و در پایان بابک دربان و ماکان غیاثی از تهران در رده نخست ایستادند، علی شاهرخی و جواد مومنی دوم شدند و نیما رمضانی و احمد بنده زاده مقام سوم را کسب کردند.

رقابت فینال کایاک دونفره 200 متر جوانان با حضور پاروزنان استان‌های مازندران، خوزستان، گیلان، همدان، تهران، لرستان، آذربایجان شرقی و کردستان برگزار شد و در نهایت مهران نوری و سپهر ساعتچی از گیلان مقام اول، پوریا شریفی و مسعود شاهپوری از تهران مقام دوم و امیررضا خوانساری و اردلان طائی از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

این رقابت‌های ظهر امروز 3 آبان ماه پس از برگزاری مسابقات کایاک و کانوی تکنفره 5000 متر در دریاچه آزادی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار