مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان - دریاچه آزادی؛

نفرات برتر کایاک و کانو تکنفره در مسافت 500 متر مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان با برگزاری رقابت‌های فینال تکنفره مسافت 500 متر پیش از ظهر امروز 2 آبان ماه ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام که از صبح امروز 2 آبان ماه با برگزاری رقابت‌های مسافت 500 متر ادامه پیدا کرده است، با برگزاری رقابت‌های فینال این مسافت در مواد کایاک و کانوی تکنفره دنبال شد.

در مسابقه فینال کانوی تکنفره 500 متر زیر 23 سال قایقرانان استان‌های مازندران، همدان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کدرستان، گیلان، تهران، گلستان و فارس رقابت کردند که در نهایت کیا اسکندانی از تهران و پژمان دیوسالاری از مازندران مشترکا مقام اول را بدست آورند و علی الماسی از همدان دوم شد.

در رقابت فینال کانوی تکنفره 500 متر جوانان پاروزنان استان‌های گیلان، تهران، مازندران، گلستان، کردستان، همدان و کرمانشاه حضور داشتند که در نهایت محمدنبی رضایی از مازندران، ماکان باوانی از کردستان و علی حسن زاده از گیلان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقه فینال کایاک تکنفره 500 متر زیر 23 سال با حضور نمایندگان گیلان، همدان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و کردستان برگزار شد و در پایان بابک دربان از تهران در رده نخست ایستاد، جواد مومنی از گیلان دوم شد و محمد ولدی از همدان جایگاه سوم را مال خود کرد.

در رقابت فینال کایاک تکنفره 500 متر جوانان قایقرانان گیلان، همدان، مازندران، لرستان، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، کردستان و تهران حضور داشتند که در پایان محمدجواد ترکی از بوشهر مقام قهرمانی را بدست آورد، مهران نوری در جایگاه دوم قرار گرفت و میلاد اسدنیا سوم شد.

این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات فینال کایاک و کانوی دونفره 500 متر در دریاچه آزادی در جریان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار