نصایحی ارزنده و دوستانه پیتر چک به کورتوا

هر چند پیتر چک به واسطه حضور تیبو کورتوا جایگاه خود به عنوان دروازه‌بان اول چلسی را از دست داد اما هرگز دروازه‌بان جوان را از تجربیات و نصایح دوستانه خود محروم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی تیم چلسی هفته قبل در دیدار مقابل آرسنال با الکسیس سانچز درگیر شده و از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.
در حالیکه تیبو کورتوا و پیتر چک هر کدام برای حضور در بازی‌های ملی به کشورهای خود بازگشته بودند اما دروازه‌بان بلژیکی گفت: چک در این مدت تماس خود با من را قطع نکرد و به من نصیحت کرد در بازی‌های بعدی توسط سرشانه‌ها و یا به کمک کمر از آسیب دیدن سر جلوگیری کنم.

پیتر چک به من توضیح داد در لیگ فوتبال انگلیس اکثر مهاجمان بازی فیزیکی دارند و بدون توجه به شرایط دروازه‌بان که برای گرفتن توپ شیرجه زده، محکم شوت می‌زنند. حق با پیتر چک است، او پس از گذشت 12سال با اوضاع لیگ برتر آشنایی بیشتری دارد به ویژه آنکه در سال 2006 از ناحیه جمجمه دچار شکستگی شده و به طور اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

کورتوا در ادامه افزود: خیلی مهم است وقتی کارتان را در یک لیگ فوتبال جدید آغاز می‌کنید کسی باشد تا شما را با شرایط آشنا کرده و به هماهنگی بیشتر شما کمک کند. در اسپانیا اوضاع متفاوت بسیاری با لیگ انگلیس داشت. قوانین فوتبال در زمین به دقت مورد توجه قرار می‌گرفت اما اینجا داوران برای برخوردهای فیزیکی کمتر سوت می‌زنند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار