مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اتکا به درآمدهای نفتی یعنی سپردن سرنوشت اقتصاد کشور بدست سیاستگذاران جهانی/ باید یک زنجیره کامل و شبکه عظیم تولید علم ایجاد شود، به اعتقاد من منکری بالاتر از بیکاری و فقر نیست/ درس کربلا درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین است/ ما از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

اتکا به درآمدهای نفتی یعنی سپردن سرنوشت اقتصاد کشور بدست سیاستگذاران جهانی/ باید یک زنجیره کامل و شبکه عظیم تولید علم ایجاد شود




https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/30/2686580_696.jpg




رهبر معظم انقلاب صبح امروز با نخبگان جوان دانشگاهها و برگزیدگان المپیادها و جشنواره‌های جهانی و داخلی دیدار کردند.

به اعتقاد من منکری بالاتر از بیکاری و فقر نیست/ درس کربلا درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین است/ ما از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد
رئیس‌جمهور در جمع مردم استان زنجان گفت: با تصمیماتی که در شورای اداری فردا جزییاتش اعلام خواهد شد 71 پروژه برای استان زنجان ظرف سال 93 و 94 اجرایی و به اتمام خواهد رسید.

مذاکرات کارشناسی طبق توافق 2 روز خواهد بود/ طرف‌های مقابل مذاکرات را به صحنه رسانه‌ها نکشانند/ ظریف به اسپانیا و چین سفر می‌کند

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: در این مذاکرات جزئیات طرح‌ها و مباحث مطرح در مذاکرات مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بحث‌های ان در چارچوب بحث‌هایی است که در مذاکرات مطرح است.

مران به معروف و ناهیان از منکر از خانواده خود آغاز کنند/ این کار باید استدلالی، منطقی و دور از احساسات باشد
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش هدف دشمن در جنگ نرم را بی‌اعتقاد کردن نسل نو به دین و تضعیف پایه‌های فرهنگی انقلاب و سست کردن جوانان به آینده خود و کشورشان دانست و گفت: محور اصلی فعالیت‌های دشمنان جایگزین‌کردن فرهنگ بیگانه به‌ جای فرهنگ ناب اسلامی است.

نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس هفته آینده اعلام وصول می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس از اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس طی هفته آینده خبر داد.

سفر اعضای کمیسیون آموزش به منظور بررسی مسائل و مشکلات آموزشی، به مازندران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری از سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان مازندران خبر داد.

باید از ولایت فقیه به عنوان میراث امام و شهدا پاسبانی کنیم

یک نماینده مجلس گفت: ما باید تلاش کنیم تا میراث گرانبهای شهدا و امام راحل را که همچون خیمه جهان اسلام است یعنی ولایت فقیه را حفظ و پاسبانی کنیم.

"نیلی احمدآبادی" هفته آینده به کمیسیون آموزش می‌آید
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تقحیقات و فناوری طی هفته آینده خبر داد.

جنایات در عراق و سوریه با برداشت غلط از قرآن
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: تکفیری‌ها در عراق و سوریه جلوی خودروها را می‌گیرند و از مسلمان بودن و نماز خواندن سؤال می‌پرسند، اگر سرنشینان خودرو پاسخ مثبت ندهند، آن‌ها را به رگبار می‌بندند.

کارنامه وزیر پیشنهادی علوم را تا دو سه روز آینده بررسی خواهیم کرد
رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی کارنامه وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تا دو سه روز آینده خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار