نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی خبر داد

امضاء تفاهم نامه نحوه نظارت بین نظام پزشکی و وزارت بهداشت

دکتر محمود فاضل گفت: در طرح تحول نظام سلامت، حیطه کار پزشکان در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تعریف شده و هر پزشک با تعیین محل خدمت رسانی خود، عملا تحت نظارت قرار می‌گیرد.

دکتر محمود فاضل، نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: جمعه 2 آبان ماه،‌ جلسه ای در محل وزارت بهداشت به ریاست وزیر بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی برگزار می گردد که جمع بزرگی از روسای نظام پزشکی استانها که حدود 31 نفر هستند حضور دارند.

وی افزود: همچنین روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین روسای نظام پزشکی شهرهای سراسر کشور در این جلسه حضور دارند که در مجموع بالاتر از 100 نفر هستند.

دکتر فاضل گفت: در این جلسه مهم قرار است تفاهم نامه‌ای بین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برقرار شود که طبق آن نحوه نظارت، قضاوت و همکاری این دو ارگان مهم با هم به اشتراک گذاشته می‌شود.

نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: براساس ماده قانونی تشکیل سازمان نظام پزشکی، بحث نظارت با نظام پزشک به اشتراک گذاشته می شود، ضمن اینکه یک سری وظایف برای نظام پزشکی و یک سری وظایف برای وزارت بهداشت تعریف می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار