بهره برداری از 13 ایستگاه جدید تاکسیرانی در منطقه 5

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی خطوط جدید تاکسیرانی در غرب تهران خبر داد.

ولی نجاتی  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در این راستا به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان به خطوط حمل و نقل عمومی و ارتقای کیفی خدمات رسانی خط جدید تاکسیرانی راه اندازی می شود.
 
نجاتی با اشاره با بیان اینکه از احداث 13 دستگاه جدید تاکسیرانی در منطقه 5 افزود: با توجه به بهره برداری از خط پایانه کوهسار، شقایق از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه راه اندازی خط جدید اکباتان، آپادانا مترو صادقیه و میدان آزادی اشاره کرد و افزود: با توجه به راه اندازی این خطوط تسهیل در تردد شهروندان فراهم می شود.
 
وی با اشاره به اهداف و برنامه های مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: با توجه به نقش و تاثیر گذاری استفاده از حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک سطح شهر طرح های متعددی در قالب افزایش امکانات و فرهنگسازی در دست اجرا است.
 
نجاتی تاکید کرد: در این راستا با توجه به اجرای طرح توعه و تقویت حمل و نقل عمومی بیش از 90 درصد محلات غرب تهران تحت پوشش سیستم حمل و نقل عمومی قرار دارند.
 
معاون شهردار منطقه 5 در پایان با اشاره به راه اندازی خطوط اتوبوسرانی گفت:در همین راستا خط جدید اتوبوسرانی پایانه جنت آباد به پایانه شقایق راه اندازی شد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تردد ، تسهیل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار