مشرف شدگان لاتین و جستجوی هویت در دین اسلام

مشرف شدگان به دین اسلام از کشور های آمریکای لاتین به دنبال کشف هویت خود در دین اسلام اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مشرف شدگان لاتین تبار توسط تعالیم دین اسلام به خود و زندگیشان هویت می دهند. «استفانی لاندونو» کارشناس ارشد دانشگاه فلوریدا و محقق «تغییر مذهب لاتین تبارها» گفت: مردمان آمریکای لاتین با گرویدن به دین اسلام می دانند که در زندگیشان چه اعمالی  مجاز و  یا «حلال» و  چه اعمالی غیر مجاز و یا «حرام» می باشند. قرآن کریم به عنوان کتابی راهنما به ان ها دقیقا می گوید که چه بپوشند، چه بخورند،و چگونه عبادت و رفتار کنند.

در طول دهه گذشته تعداد بسیاری از مردمان آمریکای لاتین به دین اسلام گرویده اند.بر اساس آمار به دست آمده توسط whyislam.org حدود 6 درصد از مسلمانان ایالات متحده آمریکا را لاتین تبار ها تشکیل می دهند.همچنین بر طبق  تحقیقات «انجمن اسلامی دعوت» که توسط مشرف شدگان لاتین تبار تشکیل شده است، بیش از نیمی از مشرف شدگان آمریکای لاتین را زنان شامل می شوند.

«گریسی تورس» مسلمان مشرف شده اهل «کوبا» که سال گذشته به دین اسلام گرویده است گفت: دین اسلام آرامش را به من و زندگی ام بخشید، زمانی که مردم مرا با حجاب اسلامی می بینند به من احترام می گذارند و این حس خوبی را در درونم ایجاد می کند، زیرا حجاب مرا با دیگران متفاوت می سازد، و نشان می دهد که من به دینم معتقد هستم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار