رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: در مهر ماه امسال اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر متخلفان را 14 میلیارد ریال جریمه کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، مهدی کیخا گفت: در مهر ماه امسال 252 فقره پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر وارد شده است که از این تعداد 240 فقره آن مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفین نیز بیش از 14 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان ایرانشهر در مسیر تردد خودروهای حامل قاچاق قرار گرفته بیشترین ورودی پرونده در این شهر مربوط به قاچاق کالا و ارز است که در این حوزه قاچاق سوخت، لوازم خودرو از جمله لاستیک و باطری، لوازم خانگی و پارچه بیشترین فراوانی را دارد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر ادامه داد: این آمارها نشان از تلاش‎های چشم‌گیر ضابطین به ویژه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر دارد و این اداره نیز با توجه به حوزه صلاحیت‎ها برابر قانون و به دور از اغماض با متخلفین برخورد می‌کند.

کیخا گفت: مردم در شهرستان‎های ایرانشهر، سرباز، دلگان، بمپور و روستاهای تابعه می‎توانند گزارش‎ها و یا شکایات خود را از طریق پیامک به شماره 30004746000148 ارسال کنند تا نسبت به رسیدگی قانونی اقدام شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تعزیرات ، محکومیت ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.