مدیر کل انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

قرار گرفتن ایده‌های برتر در تابلوی فرابورس/ تولید 30 محصول در رقابت‌های ایده‌پردازی

مدیر کل انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تولید 30 محصول در مسابقات ایده پردازی خبر داد و گفت: با حمایت شرکت فرابورس ایده‌هایی که به مرحله نهایی رویداد ایده پردازی می‌رسند بدون داوری در تابلوی فرابورس قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دکتر مالک نادری در مراسم اختتامیه مسابقه ملی رنگ همانندی برگزاری مسابقات علمی در هر دانشکده را از سیاست های این اداره کل ذکر کرد و افزود: "تحقق روحیه نوآوری و کارآفرینی در فضای پرنشاط" از شعارهای این اداره کل است و سعی می شود تا نشاط علمی همراه با نوآوری و خلق ثروت همراه کنیم.

مدیر کل انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با اشاره به فعالیت‌های این مرکز، اظهار داشت: با ایجاد واحد ایده پردازی و نوآوری در این اداره اقدام به برگزاری مسابقات علمی کردیم که از آن جمله می توان به مسابقات ACM، پل‌های ماکارونی، مسابقات ایده پردازی، برنامه نویسی اندروید، مسابقات ملی هوافضا؛ مسابقات بین المللی رباتیک  و سازه های لحیم کاری اشاره کرد.

وی مرکز امور المپیادها را از دیگر واحدهای این مرکز ذکر کرد و ادامه داد: از سوی این مرکز مسابقه فیزیکدانان جوان با حضور 22 کشور و 220 میهمان خارجی برگزار شد.

نادری ایجاد فضایی برای ایده پردازی را از دیگر فعالیت های اداره کل انجمن ها دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه‌ ایده پردازی کردیم که طی آن شرکت کنندگان در مدت 6 تا 9 ماه ایده خود رابه محصول تبدیل کنند ضمن آنکه از دانشکده‌ها خواسته شده است تا اقدام به برگزاری ایده‌پردازی های تخصصی کنند که تاکنون 4 ایده پردازی تخصصی برگزار خواهد شد.

نادری، با تاکید بر اینکه در این ایده پردازی 30 محصول تولید شده است، ادامه داد: علاوه بر آن اقدام به برگزاری مسابقه استارتاپ ویکند یا کارآفرینی در 54 ساعت شد و در این مدت شرکت کنندگان ایده خود را تبدیل به طرح کسب و کار می کنند.

مدیر کل انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر ازهمکاری فرابورس در رویداد  ایده پردازی خبر داد و گفت: شرکت فرابورس ایران حامی اصلی این رویداد است و قرار است ایده‌هایی که به مرحله نهایی این رقابت ها می رسند بدون داوری در تابلوی فرابورس قرار دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار