اشتاینیتز: به توافق بد با ایران رضایت ندهید

وزیر اطلاعات رژیم صهیونستی از 5+1 خواسته فریب اعمال ایرانی ها را نخورند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ یووال اشتاینیتز وزیر اطلاعات رژیم اشغالگر قدس ، در مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز به غربی ها هشدار داده است که به یک توافق بد با ایران هرگز رضایت ندهند.

او مدعی شده است که یک توافق بد با ایران منجر به مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه برای رسیدن به سلاح هسته ای می شود.
وی به شدت از روند مذاکرات هسته ای با ایران ابراز نگرانی کرده است و مهمترین عامل نگرانی رژیم جعلی اسرائیل را مساله غنی سازی اورانیوم در داخل خاک ایران می داند.
وی به سیاق مقامات غربی مخالف هرگونه غنی سازی در داخل خاک ایران است و خواسته ایران مبنی داشتن سانتریفیوژ در داخل خاک خود و حفظ تاسیسات هسته ای را مهمترین نگرانی اسرائیل توصیف می کند.

او سیاست ایران برای مذاکره و گفت و گو در مورد مسائل هسته ای را یک فریب می داند و از اوباما خواسته بر سر حرف خود مبنی بر رسیدن به یک توافق خوب با ایران پایبند باشد. او به اوباما گفته نرسیدن به توافق بهتر از یک توافق بد با ایران است. او مدعی شده است که ایران لفاظی های ضد غربی خود را در ماههای اخیر ملایم تر کرده است تا غربی ها را فریب بدهد.
او توافقی که غنی سازی را در داخل ایران به رسمیت بشناسد ، معامله ناقص می داند و مدعی شده با این توافق ایران به سمت سلاح هسته ای پیش می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار