نائب رئيس فدراسيون تنيس روي ميز بانوان در خصوص رقابت هاي انتخابي المپيك آسيايي ميانه گفت: مسابقات انتخابي المپيك آسيايي ميانه از صبح امروز 19 دي به مدت سه روز در تهران در حال برگزاري است كه 4 ملي پوش در اين مسابقات حضور دارند.

فاطمه پوستين دوز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در رقابت هاي انتخابي المپيك 6 تيم از كشورهاي مختلف حضور دارند به مدت سه روز با يكديگر به رقابت مي پردازند .

وي در ادامه تصريح كرد: ندا شهسواري ، محجوب عمراني، مريم صامت وسحر رهنما 4 ملي پوش حضور در اين رقابت هاي هستند.

نائب رئيس تنيس رو ميز پينگ پنگ بانوان در ادامه عنوان داشت: با برنامه ريزي كادر فني تيم ملي پينگ پنگ بانوان اردوهاي منظم و تمرينات مستمري براي ملي پوشان حضور در اين رقابت ها صورت گرفته است كه اميدوارم تاثيرات زيادي در بين ملي پوشان گذاشته باشد.

وي در ادامه بيان داشت: حتي تنيس بازان ما يك اردوي برون مرزي را در مجارستان پشت سر گذاشتند كه سعي و تلاش شده تا آنان به سطح فني خوبي برسند و در اين رقابت سهميه اي را از آن خود كنند.

پوستيندوز يادآور شد: اميدوارم براي نخستين بار هم كه شده بانوان تنيس باز كشورمان در رقابت هاي انتخابي المپيك آسيايي ميانه بتوانند جواز حضور در رقابت هاي المپيك را بدست آورند.

گفتني است كه مسابقات انتخابي المپيك در منطقه آسيايي ميانه از امروز نوزدهم دي ماه به مدت سه روز با حضور 4 ورزشكار بخش بانوان در تهران برگزار مي شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار