لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور پس از برگزاری هفته چهارم به طور موقت تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات لیگ برتر واترپلو به دلیل حضور تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به طور موقت تعطیل شد.

تیم ملی جوانان کشورمان اواسط آبان رقابت‌های جوانان آسیا در کشور اندونزی را پیش روی دارد به همین دلیل با توجه به آن که اکثر بازیکنان ترکیب تیمهای حاضر در لیگ برتر امسال را ملی‌پوشان جوان تشکیل می‌دهند مسئولان سازمان لیگ  و کمیته فنی واترپلو اقدام به تعطیلی موقت مسابقات کردند.

تمامی مربیان تیمهای حاضر در مسابقات لیگ واترپلو با توجه به اولویت داشتن منافع ملی و با هدف رشد و توسعه واترپلو در عرصه‌های مختلف با این وقفه در ادامه مسابقات موافق هستند.

در طول این مدت چند هفته‌ای که در ادامه مسابقات لیگ وقفه افتاده قرار است اردوهای آماده‌سازی تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان که خود را برای حضور در بازیهای ساحلی آسیا که در پوکت تایلند برگزار می‌شود دنبال خواهد شد.

در خصوص وقفه‌های ایجاد شده در طول مسابقات لیگ به دلیل برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون مسابقات قهرمانی جوانان قاره کهن و بازیهای ساحلی آسیا پیش از شروع فصل طی جلسه‌ای با مسئولان و مربیان تیمها طی جلسه‌ای مسئولان فدراسیون هم اندیشی کرده بودند و همگان با احترام به منافع ملی این مساله را تایید کرده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار