مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزارت صنعت 1200 میلیارد تومان یارانه تولیدکنندگان را اولویت بندی میکند/مبلغ ناچیز است و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

وزارت صنعت 1200 میلیارد تومان یارانه تولیدکنندگان را اولویت بندی میکند/مبلغ ناچیز است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/25/2671971_658.jpg

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای پرداخت یارانه سهمیه‌بندی خاصی انجام نمی‌شود، گفت: وزارت صنعت برنامه دارد تا مشخص کند چه بخشی از این 1200 میلیارد تومان یارانه به بخش صنعت و چه بخشی به معدن اختصاص یابد.


سدهای تهران در مرز ذخایر استراتژیک / لار مرده و لتیان در آستانه مرگ

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: سدهای تهران در مرز ذخایر استراتژیک قرار دارند و طی دو ماه گذشته از ظرفیت مرده این سد استفاده شده است.


بارش برف در مناطق مرتفع شمال غرب و ارتفاعات البرز / تهران، ابری و در بعضی ساعات بارش باران

 شدت بارش‌ها امروز در نواحی غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های البرز خواهد بود، همچنین در این روز بارش برف در مناطق مرتفع استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست.


خلبان ایرانی غول‌پیکرترین هواپیمای مسافربری جهان همچنان مشغول به کار/ ارتقای کیفیت قطارها در گرو افزایش قیمت بلیت نیست

راه در این هفته برخلاف هفته‌های گذشته شاهد اخبار بسیاری از جمله ارتقای کیفیت قطارها در گرو افزایش قیمت بلیت نیست و مشغول به کار بودن خلبان غول‌پیکرترین هواپیمای مسافربری جهان بود.


کمبود نقدینگی مهم‌ترین عامل بی‌توجهی به سهم‌های بزرگ

 یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه بازار سرمایه با کمبود نقدینگی مواجه است، این امر موجب می‌شود تا سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌ کوچک سوق پیدا کرده و بازار سرمایه به سهم‌های بزرگ توجهی نداشته باشد.


صادرات فولاد آلياژی به اروپا افزايش يافت

 ميزان توليد محصولات شركت فولاد آلياژی ايران طی 6 ماهه نخست امسال، 17 درصد رشد يافت.



خودروسازان چینی راهگشای صنعت خودرو ایران نیستند/ نوبخت پاسخگوی چرایی عدم تخصیص یارانه تولید است/ رشد 38 درصدی صادرات فرش دستباف

 عدم تخصیص یارانه تولید به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مربوط است، تدوین پروتکل صادرات محصولات دامی به روسیه و اعلام ارزش خودرو سواری بنز از مهمترین رویدادهای حوزه صنعت و تجارت در هفته گدشته است.


پیشنهاد تشکیل کارگروه بررسی مشکلات ضمانت نامه بانکی صادرکنندگان

 معاون اول رئیس جمهور در خصوص مشکلات مربوط به ضمانت نامه بانکی برای صادرکنندگان، خواستار تشکیل کارگروهی برای بررسی و ارائه راهکار مناسب برای حل این مسائل در اسرع وقت شد.


افزايش بهای نفت در بازار آسيا

در معاملات امروز صبح بازار آسيا، هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا (وست تگزاس اينترمديت) برای تحويل در ماه نوامبر با 60 سنت افزايش، 83 دلار و 30 معامله شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار