حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در جمع خبرنگاران:

باید در جنگ نرم هوشمندتر عمل کنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه در داخل ارتش آن چه مد نظر بوده، همان تدابیر رهبری است که ما دریافت می‌کنیم و فعالیت‌های گسترده‌مان همچون فرمان‌های رهبری بین خانواده‌هاست زیرا امروز دشمنان، فرزندان ما را مورد تهاجم و حمله خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در حاشیه مراسم سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت‌های ویژه آجا در حوزه جنگ نرم اظهار داشت: جنگ نرم جنگی آرام و بی سرو صداست، چرا که امروز اگر دشمنان جنگ نظامی با جمهوری اسلام ایران ندارند، جنگ بسیار خطرناک‌تر و پیچیده‌تر از آن جنگ که همان جنگ نرم است را با ما دارند.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری خوشبختانه در بیش از 20 سال گذشته مرتب در رابطه با جنگ نرم تذکر و هشدار داده‌اند و ما هم به لطف خدا در این عرصه وارد عمل شده‌ایم و خوب عمل کرده‌ایم.   
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تصریح کرد: تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و عملیات روانی امروز بسیار خطرناک‌تر از یک جنگ نظامی است و باید تلاش‌هایمان در مقابله با آن بیشتر شود زیرا امروزه مستکبران با ترویج فساد و بی‌بند و باری، مواد مخدر، مدگرایی و اختلاف‌افکنی بین برادران اهل تسنن و تشیع می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را ضعیف جلوه بدهند.
 
نماینده ولی فقیه ادامه داد: آن‌ها با ناامید کردن جوانان از آینده کشور و اختلاف‌اندازی بین مسئولان نظام از نمادهای تهاجم فرهنگی هستند که باید با فعالیت فرهنگی و هوشمندی خود این حربه‌های دشمن را خنثی کنیم.   
 
وی بیان داشت: خوشبختانه در داخل ارتش آن چه مد نظر بوده، همان تدابیر رهبری است که ما دریافت می‌کنیم و فعالیت‌های گسترده‌‌مان همچون فرمان‌های رهبری بین خانواده‌هاست زیرا امروز دشمنان، فرزندان ما را مورد تهاجم و حمله خود قرار داده‌اند.   
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم خاطر نشان کرد: امروز در کلیه نیروهای ارتش فعالیت گسترده فرهنگی انجام می‌گیرد و همه کارکنان و خانواده‌ها در دوره‌های بصیرتی‌مان که در شهرهای مختلف برگزار می‌کنیم شرکت می‌کنند که نمونه آن برگزاری دوره بصیرتی ویژه مدیران و فرماندهان در قم بود که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار