با حضور امیر موسوی، امیر حیدری و حجت الااسلام آل هاشم

اولین یادواره بزرگداشت شهید فلاحی برگزار شد/ پخش کلیپ دفاع شهید فلاحی از انقلاب در مناظره با منافقین

اولین یادواره بزرگداشت شهید سرلشکر ولی الله فلاحی با عنوان آغازگر فتح با حضور خانواده معظم و همرزمان آن شهید والامقام و جمعی از مقامات کشوری و لشکری و جمع گسترده ای از مردم شهید پرور شهرستان طالقان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، اولین یادواره بزرگداشت شهید سرلشکر ولی الله فلاحی با عنوان آغازگر فتح با حضور خانواده معظم و همرزمان آن شهید والامقام به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرهنگسرای جلال آل احمد شهرستان طالقان آغاز شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد نماینده مردم طالقان در مجلس، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه طالقان، امیر سرتیپ سید عبدالکریم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سر تیپ کیومرث جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیرو هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی جانشین معاونت فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان دربندی، امیر سرتیپ خلبان کریم عابدی، امیرسرتیپ خلبان سیاوش مشیری، امیر سرتیپ خلبان موسوی، امیر سرتیپ بختیاری و دیگر پیشکسوتان و جمعی از نیروهای زمینی، دریایی، هوایی، پدآفندی و ستادی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

همسر و خانواده معظم شهید فلاحی، برادران این شهید بزرگوار، علی طالقانی فرزند مرحوم آیت الله طالقانی و جمع گسترده ای از مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان طالقان و روستاهای تابعه آن نیز از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد نماینده مردم طالقان در مجلس در این یادواره گفت: این شهدای بزرگوار در مکتبی تربیت شده اند که مولای آن امیرالمومنین علی (ع) آرزوی جایگاه این شهیدان در بهشت را دارد و یا می فرماید:" جهاد دربی از دربهای بهشت است".
همچنین در این مراسم کلییپی از اظهارات شهید سرلشکر ولی الله فلاحی، امیر خستگی ناپذیر لشکر اسلام در نماز جمعه تهران و نیز در مناظره تلویزیونی با گروهک های ضد انقلاب و منافقین در دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزات شهید چمران در کردستان پخش شد.

گفتنی است شهرستان طالقان زادگاه شهید سرلشکر ولی الله فلاحی و شهدای بزرگی ای است که مردم مومن این دیار تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

انتهای پیام/




برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار