حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم:

در سراسر جهان اسلام ندای حق‌طلبی امام راحل طنین‌انداز شده است/ هرگز اجازه چیرگی نااهلان را نمی‌دهیم

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش گفت: امروز شاهدیم که در سراسر جهان اسلام ندای حق‌طلبی امام عزیزمان طنین‌انداز شده است و ملت‌های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه دولت‌های مستکبر به پا خواسته‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در مراسم سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن بیان ابیاتی در وصف شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و با خطاب قرار دادن امام راحل، اظهار داشت: امروز بار دیگر در این مکان گرد آمدیم تا با آرمان‌های تو تجدید میثاق کنیم و عهد ببندیم و اعلام کنیم میراث گران‌بهای تو را پاس می‌داریم و تا آخرین قطره خون خود از آن حراست و مراقبت می‌کنیم.   
 
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل عزیز و حاصل تلاش و ثمره خون جوانان این آب و خاک است و ما در این مکان عهد می‌بندیم تا آخرین نفس از آن دفاع و پاسداری کنیم و هرگز اجازه ندهیم که نااهلان بر سرزمین ما چیره شوند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: امروز عهدی دوباره می‌بندیم که با اطاعت از فرامین جانشین صالح امام خمینی(ره) به رشد و نمو جامعه کمک کرده باشیم.
 
رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با بیان این که مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و زیاده‌خواهان، آرمان امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: تأسیس نهاد عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده ژرفای اندیشه و افق نگاه امام خمینی(ره) بوده و این نهاد با مجاهدت از کیان اعتقادی و فکری پاسداری می‌کند.   
 
وی بیان داشت: 35 سال مجاهدت فرهنگی سربازان ولایت، آنچنان ارتشی ساخته که شجره طیبه نام گرفته و دژی مستحکم برای دفاع از میهن اسلامی‌مان و زینتی برای ولایت است و ثمره تلاش‌های خالصانه و متعهدانه سربازان فرهنگی ولایت موجب بالندگی و اعتلای آجا و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده که نیروهای مسلح ما را به سلاح ایمان راسخ مسلح کرده است.   
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: سلاح ایمان ما تا جایی نمود پیدا کرده است که دشمنان و مستکبران جهان جرأت تعدی و تجاوز به میهن اسلامی‌مان را ندارند و امروزه شاهدیم که در سراسر جهان اسلام ندای حق‌طلبی امام عزیزمان طنین انداز شده و ملت‌های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه دولت‌های مستکبر به پا خواسته‌اند که این به معنای فراگیری آرمان‌ها و اندیشه امام راحل است.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون با امام عزیزمان عهدی دوباره می‌بندیم تا آخرین قطره خونمان از مسیرشان پاسداری و حراست کنیم و از خدا توفیق آن را می‌خواهیم و امروز ارتش در کنار نیروهای مسلح با اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا راه امام‌خمینی(ره) را ادامه می‌دهد.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار