مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: چشم انداز اقتصادی فرانسه منفی شد ، هشدار مدیرعامل ایساکو به ورود 30 درصدی قطعات تقلبی به بازار/ تا پایان سال افزایش قیمت نداریم ، مذاکره بانک مرکزی با بانک روسی جهت تسهیل در مبادلات تجاری دو کشور/ تسهیل در تجارت با روسیه و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

یارانه تولید تصویب شد/ برای پرداخت یارانه تولید منتظر تخصیص معاونت برنامه‌ریزی هستیم/ شروط وزارت صنعت برای همکاری مشترک با خودروسازان خارجی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2666578_663.jpg

صالحی نیا گفت: دولت یارانه تولید را تصویب و ابلاغ کرده است اما ما منتظر تخصیص آن از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظات راهبردی رئیس‌جمهور هستیم بنابراین باید مراحل پرداخت و تخصیص یارانه تولید از این معاونت پیگیری شود.

اختصاص 10 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره

 پیوندی با بیان این‌که برای ٦٥ درصد از طرحهایی که نیمه کاره است پیشنهاد شده از منابع صندوق توسعه ملی استفاده شود، گفت: براساس پیشنهاد ارائه شده قرار است ٥ تا ١٠ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در اختیار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گیرد.

طلا کاهش یافت/ سکه 934 هزار تومان/دلار 3252 تومان

 بازار طلای تهران امروز تحت تأثیر افت طلای جهانی از ارزش فلزات طلایی کاست و این در شرایطی است که دلار داخل قدری با افزایش همراه شد.

مذاکره بانک مرکزی با بانک روسی جهت تسهیل در مبادلات تجاری دو کشور/ تسهیل در تجارت با روسیه
 قائم مقام وزیر صنعت گفت: یک بانک روسی در زمینه واردات در روسیه فعال است اما بانک‌های مرکزی دو کشور درحال مذاکره هستند تا نقل وانتقال پول میان دو کشور تسهیل یابد و بانک‌های بیشتری وارد این عرصه شود.

خودروسازان چینی راهگشای صنعت خودروی ایران نیستند/ شرط همکاری با رنو و پژو سرمایه گذاری و ایجاد رابطه برد برد است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: شرکت‌های خودروساز چینی تحت عنوان شریک تجاری نمی‌توانند راهگشای صنعت خودروی ایران باشند.

هشدار مدیرعامل ایساکو به ورود 30 درصدی قطعات تقلبی به بازار/ تا پایان سال افزایش قیمت نداریم

مدیرعامل ایساکو گفت: در دو سال گذشته بالغ بر 25 تا 30 درصد قطعات تقلبی از مراجع غیررسمی وارد بازار شد.

نواحی غربی و مرکزی کشور تحت تاثیر سامانه بارشی/ تهران، ابری و بارانی
 امروز در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزي و دامنه هاي غربی و مرکزي البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

چشم انداز اقتصادی فرانسه منفی شد
 موسسه اعتبارسنجي استاندارد اند پورز چشم انداز اقتصادي فرانسه را از شرايط باثبات به شرايط منفي کاهش داد.

تسهیل صدور روادید برای تجار ایرانی در روسیه
سفیر روسیه در ایران گفت: تسهیل صدور روادید برای تجار ایرانی در روسیه در حال پیگیری است تا این دو کشور با کمک هم مشکلات مبادلات تجاری را برطرف کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار