فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : کشاورزی سنتی گردش چر خ های صنعت را کند خواهد کرد و در اجرای سیاست توسعه کشور موانع زیادی ایجاد خواهد کرد .

عزت ا...خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اینکه لکه های صنعتی باید بازوی توسعه کشور باشند ،گفت: مناطق صنعتی با برخورداری از ساختار فرسوده و حجم بالای آلایندگی مانعی در برابر تحقق این هدف کلان باشند .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد : گردش چرخه صنعت کشور در مسیر توسعه رمز آبادانی سایر بخش ها می باشد و درامد زایی را در آنها به جریان می اندازد در غیر صورت صنعتی با ساختار نیمه فعال علاوه بر افزایش مشکلات و کمبود ها تاثیری در آبادانی این سرزمین نخواهد داشت .

خان محمدی کشاورزی را یکی از محرکه های گردش صنعت در کشور برشمرد و اضافه کرد : ساختار سنتی کشاورزی گردش چرخ صنعت را در کشور کند خواهد کرد و پیامد های منفی نیز برای اقتصاد ایران اسلامی به همراه خواهد داشت .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت :کشاورزی هنوز قالب صنعت به خود نگرفته است و این موضوع ناهمواری های زیادی در مسیر توسعه کشور ایجاد خواهد کرد .

انتهاي پيام/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.