فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند ۹ نفره سارقان در زابل منهدم و ۶۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهر زابل، بلافاصله چند تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی گسترده و پایش اطلاعاتی رد پای یک سارق سابقه‌دار در ارتباط با این سرقت‌ها را پیدا کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پس از تحقیقات گسترده، محل اختفای فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی مخفیگاه وی را بازرسی کرده که در محل ضمن دستگیری این متهم به همراه سه همدستش، دو دستگاه خودروی مسروقه را نیز کشف کردند.

رحیمی گفت: سارقان پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی به سرقت 25 دستگاه خودرو از استان خراسان رضوی به همراه 40 دستگاه موتورسیکلت با همکاری پنج تن دیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این سارقان دارای سوابق متعدد کیفری بودند، تصریح کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده طی چند عملیات جداگانه خودروهای مسروقه را کشف و پنج عضو دیگر این باند را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: زاهدان ، باند ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.