وزیر دادگستری در رابطه با پرونده بابک زنجانی گفت: ما نگرانیم که خدای نکرده بدهی‌های ایشان پرداخت نشود و دستگاه اجرایی و قضایی با همکاری هم در تلاشند که این پول قابل توجه که برای بیت‌المال و مردم است را برگردانند.

به گزارش خبرنگار حقوقی- قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه مراسم ختم ولی‌الله خبره قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده بابک زنجانی گفت: ما نگرانیم که خدای نکرده بدهی‌های ایشان پرداخت نشود و دستگاه اجرایی و قضایی با همکاری هم در تلاشند که این پول قابل توجه که برای بیت‌المال و مردم است را برگردانند.
 
وی در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: در رابطه با این موضوع دادستان کل کشور و مقامات مذکور باید پاسخگو باشند اما ما تمامی تلاش خود را می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در پاسخ به سؤالی در رابطه با پرونده ریحانه جباری اظهار داشت: زمان کار قضایی و حقوقی این پرونده به پایان رسیده و اجازه اجرای حکم صادر شده است اما اگر خانواده قاتل بتوانند رضایت خانواده مقتول را بگیرند جلوی اجرای حکم گرفته می‌شود و ما به هر حال اگر عفو صورت بگیرد خوشحال می‌شویم اما از اجرای عدالت به هیچ‌عنوان نمی‌توانیم صرف نظر کنیم.
 
وزیر دادگستری در رابطه با دستگیری عاملان حادثه سراوان بیان داشت: مقامات انتظامی نقل کرده‌اند که تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند که به امید خدا آن‌ها را تحویل مقامات قضایی می‌دهند.
 
وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که نظرتان در رابطه با نشست همگرایی اصولگرایان چیست، خاطرنشان کرد: ما همگرایی همه گروه‌ها را مبارک می‌دانیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار