مدیر فنی و عمرانی ناحیه یک منطقه یک گفت:مقرر شده آمفی تئاتر پارک نیاوران سقف دار می شود که در حال حاضر این پروژه در مرحله طراحی است.

 حمید دلفان آذری  مدیر فنی و عمرانی ناحیه یک منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب  افزود: مسقف کردن آمفی تئاتر پارک نیاوران در مرحله طراحی است که بعد از مرحله طراحی عملیاتی سقف دار کردن آمفی تئاتر آغاز می شود.
 
وی بیان کرد: در خیابانهای درم جو، دیباجی، عبدلی، تقاطع  کوهستانهای 8 و9 خط کشی ترافیکی انجام شد.
 
مدیر فنی و عمرانی ناحیه یک منطقه یک اظهار داشت: دسترسی دقوز، صدر پله بندی می شود و مرمت آن شروع شده است و همچنین پیاده روی اتوبان صدر حد فاصل دیباجی تا کامرانیه مرمت شد.
 
وی تصریح کرد: پیاده روسازی و جدول بندی اطراف باغچه خیابان سعیدی در حال انجام است.
 
دلفان خاطر نشان کرد: کفپوش لچکی در اتوبان صدر قبل از دیباجی در حال انجام است.
 
*بازدید از سوله و زمینهای اطراف سوله مدیریت بحران ناحیه 10
 
 کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: به منظور بررسی راههای دسترسی اضطراری سوله مدیریت بحران ناحیه 10 و امکان سنجی احداث پد( جایگاه) هلی‌کوپتر و استقرار دیزل ژنراتور جنب سوله مدیریت بحران ناحیه 10، از این سوله و زمین‌های اطراف آن در مهر ماه بازدید به عمل می آید.
 
وی خاطر نشان کرد: در این بازدید که با حضور شهردار ناحیه 10روسای ادارات شهر سازی و عمران این ناحیه و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه صورت می گیرد در خصوص راه‌های دسترسی اضطراری سوله مدیریت بحران ناحیه 10 در مواقع بروز بحران و حوادث غیر مترقبه و امکان سنجی احداث پد هلی‌کوپتر به منظور امداد و نجات هوایی و استقرار دیزل ژنراتور جنب سوله مدیریت بحران ناحیه 10 بحث و بررسی می شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار