رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر گفت: با توجه به کسب جایزه برای دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از پروژه‌های کلان شهرها ما باید دست‌آوردهای کشور را درمعرض دید جهانی قرار دهیم.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درادامه جلسه امروز مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر ضمن تبریک روز عصای سفید به جامعه روشن‌دل گفت:  برگزاری یک جایزه توسط اعضای شورا در  انتخاب دریاچه شهدای خلیج فارس منطقه چیتگر به عنوان یکی از پروژه‌های برتر کلان شهرها دردنیا مسئله مهمی است که باید به مسئولان و سازندگان آن تبریک گفت.

وی افزود: دو پروژه دیگر صدر و نیایش در جایزه انجمن بین‌الملی مدیریت پروژه مطرح شدو همین موضوع سبب گردید تا دست‌آوردهای کشورمان در معرض دید جهانی قرار بگیرد.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای  شهر درادامه با بیان اینکه از سازمان املاک و مترو در خصوص ارائه گزارششان بابت عملکرد شش ماهه اول تشکر می‌کنم اظهارداشت : اما با توجه به اتفاقات یک هفته اخیر دررابطه با توقف مترو بهتر است به جنبه‌های مدیریتی نیز بیشتر توجه کنند.

وی تصریح کرد:اتفاقاتی نظیرتوقف مترو به تنهایی نگران کننده نیست اما اینکه چرا به دلیل مدیریت نامناسب اطلاع رسانی بهموقع صورت نپذیرفته است این موضوع سبب نگرانی کاربران خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر خاطر نشان کرد با توجه به پیامک‌های زیادی که در این خصوص از شهروندان به اعضای شورا ارسال شده تقاضا می‌کنم اتفاقات را مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود کوتاهی در چه موردی بوده است.

 انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، مترو ، شاکری ، نگرانی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار