اسفند‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بحث ما مشکل مدیریتی است نه تعویض مربی/ سرمربی باید اختیارات داشته باشد و مربیانش را خودش انتخاب کند

کارشناس جودو کشورمان گفت: این برنامه ما نخ‌نما شده است و با تغییر مربی هیچ اتفاق خاصی در ترکیب اعضای رخ نمی‌دهد.

محمد اسفندآبادی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای عوض کردن مربی باید رزومه مربی‌گیری خود مورد نظر را بررسی کنیم و باید به وی اختیار بدهیم تا بتواند کار کند فردی را که انتخاب کرده اند باید مربیانش را خودش انتخاب کند و اختیارات لازم را داشته باشد نه اینکه او را به عنوان سرمربی و برایش مربی انتخاب کنیم و به او بگوییم باید به همین نفرات کار کنی.

کارشناس جودو کشورمان در ادامه افزود: این برنامه‌ها نخ‌نما شده است و عوض کردن مربی راه به جایی نخواهد برد و این خانه از پای بست ویران است و ره به جایی نمی‌برد.

رییس سابق سازمان لیگ فدراسیون جودو اظهار داشت: رزومه افرادی مشخص است ولی اگر بحث سیاسی است وباید باشند بحث فرق می‌کند و بگویند که این فدراسیون باید چهار سالش پر شود.
این مدت که آمدند نتایج افتضاحی را کسب کرده‌اند.

وی در بازیهای آسیایی اینچئون بانوان گفت: ورزشکار ما سنگ تمام گذاشتند ولی فوتبال و جودو ما هیچ مدالی کسب نکردند آیا عملکرد آنها زیر سوال رفته است؟ اگر رفته ما از وزارت ورزش خواهش می‌کنیم که علت عدم نتیجه‌گیری آنها را اعلام و رسانه‌ای کند.

کارشناس جودو کشورمان تصریح کرد: بحث ما مشکل مدیریتی است نه بحث تعویض مربی وقتی در فدراسیون حرف اول تا آخر را یک نفر می‌زند همین می‌شود. این کارها عوام فریبی و نمایشی است.

اسفندآبادی در خصوص مربی خارجی تاکید کرد: در خصوص آوردن مربی خارجی باید بررسی‌های زیادی می‌شود و مربی به ایران آورده شود که بتواند به جودو کمک کند نه اینکه به اسم مربی خارجی هر کسی را بیاوریم و بعد از مدتی اخراجش کنیم.

وی در خاطر نشان کرد: تا مشکل مدیریتی حل نشود جودو ما درست نمی‌شود و با عوض کردن مربی هیچ اتفاق خاصی در این ورزش المپیکی نخواهد رخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار