قائم مقام بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه حوادث کنونی که در جهان اسلام رخ داده اهمیت غدیر را بیشتر جلوه گرمی کند گفت: آمریکا با حکومت و جهاد اسلامی مشکل اساسی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ محمد نبی حبیبی در همایش طلایه داران تبلیغ و سنگربانان ولایت که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد افزود: دشمنی غرب با اسلام جدی است و شورای روابط خارجی آمریکا که محل طراحی برنامه های راهبردی این کشور است پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرن 21 را قرن تقابل اسلام و تمدن غرب معرفی کرد.

وی ادامه داد: جرج بوش رئیس جمهوری سابق آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد ما در آغاز یک جنگ صلیبی دوباره با اسلام وارد یک جنگ ایدئولوژیکی شده ایم و این به معنای هجمه علیه جهان بینی اسلام است.

حبیبی بیان کرد: مدعیان دروغین دموکراسی، قانونی تصویب می کنند که دختران دبستانی مسلمان در مدرسه حق رعایت حجاب اسلامی را ندارند.

قائم مقام بنیاد غدیر با بیان اینکه غرب با تمام وجود در مقابل جهان اسلام ایستاده است تأکید کرد: ایستادگی جهان اسلام در مقابل توطئه شیطانی غرب جز با داشتن حکومت اسلامی امکان پذیر نیست و اگر حکومت تشکیل نشود و رأس آن مشخص نباشد، دولت هایی مانند داعش، یزید و حجاج بن یوسف از آن پدید می آیند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های بنیاد بین المللی غدیر گفت: این بنیاد درسال 1379 به ثبت رسمی رسید و اکنون در 29 استان کشور نمایندگی دارد؛در 15 سال گذشته تاکنون این بنیاد فعالیت های فرهنگی و مذهبی گسترده ای در زمینه غدیر در کشور و جهان انجام داده است.

حبیبی اظهار کرد: دشمنان اسلام تلاش کرده اند حادثه غدیر خم را از اذهان عموم بزدایند و تمرکز تخاصم آنان در موضوع های مختلف اسلامی بیشتر بر روی حکومت است.

وی افزود: این تمهیدات الهی است که پس از پیامبر اسلام (ص ) و معصومین (ع ) احکام الهی را در چندین نسل و به صورت عمیق برای جامعه اسلامی تفسیر و تبیین کنند.

در این آیین نماینده ولی فقیه در استان البرز ، استاندار البرز و شمار زیادی از طلاب و روحانیون استان حضور داشتند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ا

برچسب ها: البرز ، کرج ، شیراز ، ساری ، رشت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.