به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، این همایش در روزهای 16 و 17 مهرماه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور بانک گردشگری برپا گردید.
بر اساس این گزارش، بررسی و آسیب شناسی شیوه های ارائه سرویس با هدف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان و مراجعان در کنار تشریح اهداف و چشم انداز بانک از مهم ترین مسائل مورد بحث در این گردهمایی بود.
گفتنی است، در جریان این نشست موضوعات مختلف از قبیل آئین نامه اجرایی، طراحی محصولات نوین، چالش ها و مسائل اعتباری و مسائلی از این دست در قالب کارگروه های تخصصی با حضور مدیران ارشد و کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/