جانشین معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهسازی تجهیزات ترافیکی در این منطقه خبر داد.

فرامرز جمالی جانشین معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بودجه اعتباری و اختصاصی نگهداری تجهیزات ترافیکی در نواحی 6 گانه منطقه 12 در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: این طرح از 16 شهریور ماه آغاز و به صورت دائم و مستمر در نواحی 6 گانه منطقه 12 به منظور افزایش ایمنی، سلامت و امنیت شهروندان، سهولت تردد و کاهش ترافیک در دست اجرا است.

جمالی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور نگهداری و بهسازی تجهیزات ترافیکی د رنواحی 6 گانه منطقه 12 در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نگهداری و بهسازی تجهیزات ترافیکی در نواحی 6 گانه منطقه 12، آماده‌باش اکیپ‌های ترافیکی، ‌اختصاص بودجه یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نگهداری تجهیزات ترافیکی از اقدامات اجرایی این طرح است.

جمالی خاطرنشان کرد: اجرای خط‌کشی محوری، نوشتاری و عابر پیاده در نواحی 6 گانه منطقه 12،‌  معابر و محورهای اصلی، ایمن‌سازی پیاده‌راه‌های منطقه 12، بهسازی مسیرهای اتوبوس‌های تندرو از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهسازی ، تجهیزات ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار