فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ بهروز علیمرادی از دستگیری دو سارق و اعتراف به 5 فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی سرقت‌های اخیر موتورسیکلت در سطح شهر سرابله با توجه به اهمیت موضوع ماموران پلیس آگاهی شهرستان با یک سری کار اطلاعاتی دو سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

علیمرادی افزود: سارقان دستگیر شده پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیس به 5 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان چراول اعتراف کردند.

وی با اشاره به شناسائی 4 نفر از مالباختگان، اضافه کرد: متهمان پس از سرقت موتورسیکلت‌ها را به یک مالخر به هویت معلوم فروخته‌اند.

فرماندهی انتظامی شهرستان چرداول گفت: پلیس  ‌اقدامات لازم در خصوص شناسائی متهم سوم صورت داد و در نهایت دو سارق دیگر نیز حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

*تلف شدن 9 راس گوسفند در چالاب زرد چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با بیان این که در تصادف خودرو سواری پیکان با گله احشام در چالاب زرد چرداول از توابع استان ایلام 9 رأس گوسفند تلف شد، خاطر نشان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف با گله گوسفندان در محور چالاب زرد به سرابله ماموران پاسگاه شباب این فرماندهی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

علیمرادی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی پیکان سفیدرنگ با یک گله گوسفندان برخورد کرده که در این تصادف 9 راس گوسفند تلف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ایلام ، سارق ، چرداول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.