رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه 6 از برگزاری جشن روز جهانی کودک با حضور 600کودک کار و خیابانی روز پنج شنبه 17مهر ماه در پارک لاله خبر داد.

بتول جرجانی رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این خبر افزود: به مناسبت روز جهانی کودک پنج شنبه 17مهر ماه جشن شاد و مفرح با حضور 600 کودک کار خیابانی و انجمن‌های مردم نهاد حمایت از حقوق کودکان در پارک لاله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌برنامه‌های متنوع و شادی از جمله جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی، غرفه سفالگری، کاردستی، نقاشی، عروسک سازی، بازی‌های یارانه‌ای و...برای برپایی این جشن تدارک دیده شده است.

جرجانی اظهار کرد: کودکان در این روز به صورت رایگان چکاپ پزشکی می‌شوند از جمله معاینه پزشکی، فشار خون، تست قند خون، سنجش قد و وزن و...از خدماتی است که ارائه می‌شود.

رئیس اداره آسیب های اجتماعی تصریح کرد: در این جشن با برپایی کارگاه توانمند سازی و کارآفرینی از علاقمندان جهت گذراندن دوره‌های آموزشی تعمیر خودرو، برق، کامپیوتر و...ثبت نام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت نیز در سالن همایش‌های مرکز طبی کودکان با اجرای نمایش و تئاتر این روز را جشن می‌گیرند، منصور ضابطیان تهیه کننده رادیوهفت از مهمانان این برنامه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار