مستند «قطار مسیر 60» به کارگردانی کتایون جهانگیری و تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برای اولین بار سه شنبه 15 مهر ساعت 18 در خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مستند «قطار مسیر 60» در نگاهی باز و بی طرفانه به وقایع حوزه موسیقی در دهه اول انقلاب می پردازد و تحولات آن دوره از تاریخ موسیقی ایران را بازگو می‌کند.

به گفته کتایون جهانگیری ساخت این فیلم فرصتی بود برای مرور دوره ای از تاریخ ایران که با افت و خیزهای فراوان و غریبی همراه بود بخصوص وقتی در عرصه موسیقی که گفتنی بسیار است. به سختی این دوره را می توان بررسی کرد. دوره ای که افراد اندکی حاضر می شوند درباره آن جلوی دوربین سخن بگویند.

در این مستند حسام الدین سراج، کیوان ساکت، مهرداد کاظمی، نادر مرتضی پور، همایون رحیمیان، محمد گلریز، صادق آهنگران ، رامین بهنا و جمع دیگری از هنرمندان به بازگو کردن خاطرات شان می‌پردازند. تدوین این فیلم را فرشاد اکتسابی بر عهده داشت و آهنگساز آن، امید فتح الهی است.

این فیلم سه شنبه 15 مهر ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان ایرانشهر، باغ هنر به نمایش در می‌آید و ورود برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار