خبرهای تکان دهنده از میزان مرگ و میر در کشورهای ابولا زده + تصاویر

کار‌شناسان از مرگ جمعیتی بالای ۳ هزار نفر در اثر ابتلا به ابولا در کشورهای آفریقایی درگیر خبر دادند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ براساس آخرین آمار‌ها جمعیتی بالغ بر ۳۳۰۰ نفر از زمان اوج اپیدمی ابولا به این بیماری مرگبار مبتلا شده‌اند. 


 
گفتنی است، هم اکنون کار‌شناسان از این وحشت دارند که این ویروس با جهش ژنتیکی قابلیت انتقال در هوا را پیدا کند و از این طریق در سایر قاره‌ها تکثیر شود. 


 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، هم اکنون حتی در جزایر هاوایی نیز یک مورد با احتمال ابتلا به ابولا شناسایی شده است که این فرد در قرنطینه قرار گرفته است. 


 
چندی پیش نیز اولین مورد ابتلا به ابولا در کشور ایالات متحده شناسایی شده بود.  
 
کار‌شناسان سازمان بهداشت جهانی احتمال می‌دهند جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در آینده نزدیک به این بیماری مبتلا شوند. 


 
کار‌شناسان بهداشتی با وجود قرنطینه کردن بیماران در کشورهای سیرالئون، لیبریا و گینه هنوز تنوانسته‌اند مانع از ابتلای افراد جدید به این بیماری مرگبار شوند.  
 
پزشکان احتمال می‌دهند، مبازره و تحت کنترل در آوردن این بیماری چندین ماه به طول بینجامد و در نتیجه باعث مرگ هزاران بیمار جدید شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهداشتيار
۱۲:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
مسئولين بهداشتي ما بايستي خيلي جدي مخصوصاً درفرودگاهها قوانين سختگيرانه اي براي عدم ورود اين بيماري به كشور تلاش كنند چون ورود آن علاوه بر مرگ ومير انسانها ميلياردها دلاربراي كشور هزينه دارد.بعلاوه مسائل امنيتي- اجتماعي- اقتصادي .و....
-
مینتظران
۱۲:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
ای ویروس ابولا نیت قلبی من اینه که نسل بشر زادوولد نکند سریع حیاتش تمام بشه چون داخل اقیانوس بلا زندگی میکنند .اگر قصدت اذیت کردنه بدان گذر پوست به دباغ خانه می افتد اینو یک خطار بدان . تو و اربابانت کوچکتر از آنید که بخواهی در برابر علم بشریت قد علم کنید .
Germany
ساسان
۱۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
آیا مسئولان مراقب هستند که این ویروس به ایران وارد نشود؟؟؟؟؟
آخرین اخبار