رئیس انجمن بهره وری ایران گفت: در راستای ترویج فرهنگ بهبود بهره وری در کشور از سوی این انجمن تاکنون 15 سلسله نشست در موضوعات مختلف برگزار شده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین حاجیان رئیس انجمن بهره وری ایران در نشست خبری بعد از ظهر امروز که در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود گفت: انجمن بهره وری ایران مجموعه‌ای مردم نهاد است که حدود 12سال پیش و با هدف نقش آفرینی مؤثر در رشد اقتصادی کشور در بخش مربوط به بهره وری شکل گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌در راستای ترویج فرهنگ بهره وری و رشد آن برگزاری سلسله نشست‌هایی از سوی این انجمن در موضوعات مختلفی همچون بهره وری ومدیریت، بهره وری وخانواده، بهره وری و کسب و کار، بهره وری و اقتصاد مقاومتی، بهره وری و اقتصاد شهری و... تنظیم شده است.

حاجیان ادامه داد: تاکنون 15سلسله نشست با حضور حدود 70شرکت و دستگاه و اساتید، صاحب نظران و دانشجویان برگزار شده است که در این راستا توانسته‌ایم در حوزه‌های موردنظر مخاطبان خود را همراه کنیم و شاهد تأثیرات مثبت آن نیز درجامعه باشیم.

حاجیان در ادامه به مشکلات موجود در حوزه کسب و کار کشور اشاره و تصریح کرد: در حوزه کسب و کار کشور از نواحی مدیریت بنگاه داران و دولت و قوانین حاکم بر آن در این حوزه دچار مشکل هستیم چرا که مدیران بنگاه‌ها با ارزیابی نادرست از فضای کسب و کار نتوانسته‌اند رونق را به این محیط بیاورند.

وی در ادامه افزود: در بعد دولت نیز طرح آمایش مناسب در مقابل سرمایه گذاران گذاشته نشده تا بر اساس آن سرمایه گذاری‌ها در جایگاه مناسب صورت گیرد. همچنین در بخش دولت قوانین نامناسبی در حوزه کسب و کار وجود دارد که مانع بزرگی بر سر راه رونق فضای کسب و کار کشور است.

رئیس انجمن بهره وری ایران خاطرنشان کرد: مشکل دیگر در حوزه کسب و کار نبود زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه گذاری است که این مشکل در کنار سایر مشکلات موجود دستیابی ما را به اهداف موردنظر و رسیدن به جایگاه مطلوب فضای کسب و کار داخلی و خارجی با مشکل مواجه می‌کند و رشد و بهره وری را پایین می آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار