در شش ماهه اول امسال تعداد 10 هزارو 245واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ و به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان ،مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان این مطلب گفت : از مجموع کل ولادت های ثبت شده در شش ماهه اول امسال تعداد 10هزارو 8 واقعه ولادت جاری بوده است. یعنی 97.7درصد از کل ولادت های ثبت شده مربوط به امسال می باشد.درصد ثبت در مهلت نسبت به یکسال ولادت های ثبتی برابر با 99.73درصد می باشد.

متوسلین از ولادت های ثبت شده در شش ماهه اول امسال به تفکیک جنسیت و منطقه جغرافیایی در استان خبر داد و افزود : از مجموع کل ولادت ها 51 درصد پسر و 49 درصد مربوط به دختران می باشدو همچنین از این تعداد 65 درصد شهری و 35 درصد روستایی بوده است .

وی اظهار کرد : نسبت جنسی ولادت های ثبت شده استان در شش ماهه اول سال 1393 برابر با 104 می باشد. یعنی به ازای ثبت 100 واقعه ولادت دختر تعداد 104 واقعه ولادت پسر به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد :نرخ ولادت های حاصل از ثبت استان زنجان در نیمسال اول سال 1393 برابر با 19.4 میباشد. به این معنا که به ازای هر هزار نفرجمعیت استان تعداد 19.4 نفر ولادت در استان به ثبت رسیده است.

انتهاي پيام/ش


انتهای پیام/ش

برچسب ها: تولد ، نوزاد ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.