عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مجوز تاسیس دانشگاه در سال ۸۴ دریافت شده و هم اکنون منتظر تامین منابع مالی هستیم.

محمد رضا عارف عضو شورای انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در رابطه با تاسیس دانشگاه عارف باید بگویم که در سال ۸۴ مجوز تاسیس این دانشگاه دریافت شده است و چون می‌خواستیم یک دانشگاه کیفی راه‌اندازی کنیم نه یک دانشگاهی کمی تاکنون نتوانستیم منابع آن را تامین کنیم. 

وی افزود: به دلیل اینکه منابع مالی آن را نتوانستیم تامین کنیم، هنوز تقاضای رشته در این دانشگاه نکرده ‌ایم اما موافقت اصولی این دانشگاه در اواخر سال ۸۴ دریافت شده و هم اکنون زمین تاسیس این دانشگاه نیز آماده است. 

عارف تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با تامین منابع یک کار کیفی در راستای سیاستهای کلی علم و فناوری را راه اندازی کنیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
بیچاره دانشجوئی که، بره دانشگاه کیفی شما، حتما دنیا رو کج و کونجل میبینه! کوه رو دریا ، دریا رو کهکشان ، کهکشان رو هم یه سقف پر از لامپ ال ای دی میبینه؟! چه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
استاد یافتم؟ منابع مالیشو ، این قطار گردشگری اروپائی که ٱومده، ببرینشون چندتا معدن نشونشون بدین؟ حتمأ هم بهشون بگین که اینها جاذبه توریستی هستن!!! هم کلی میخندن هم برگشتنی به هم ولایتیهاشون میگن ٱونا هم فقط واسه همین یه رقم حر وکر هم شده میآن !منابعتون تامین شد!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
آقای عارف وقتی 180 هزار صندلی خالی در دانشگاه وجود دارد چه نیازی به دانشگاه جدید است؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۳۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
به جای افتتاح این همه دانشگاه نقش شورای عالی کار را با وزارت علوم تحقیقات و فن اوری در یک سمت و سو و نقش دستگاههای اجرایی کشور را همکام با صنعت و دانشگاه تکمیل کنید نیازی به زدن دانشگاه جدید نیست .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
کاش اول یک شغل برای این همه فارغ التحصیل بیکار پیدا می کردید بعد فکر تاسیس یک دانشگاه دیگر می کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
منابع مالی که فراوان است فقط برای جوانان آنهم سه میلیون باید توی صف سالانه بایستی شما که نباید غصه منابع رو بخوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا قنبری
۱۱:۳۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
جناب آقای عارف این همه دانشگاه در سراسر کشور هست که دارند بخاطر تأمین مالی دانشجوی بدون آزمون و یا حتی در بعضی رشته ها با نمره منفی جذب می کنند بهتر نیست بجای تولید دانشگاه بفکر جذب فارغ التحصیلان دانشگاه ها در امر تولید باشید!!!
-
arta
۱۰:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
بهترین شغل و درآمد برای یک عده عزیز دوردونه
Iran (Islamic Republic of)
سعید سرمدی
۰۹:۲۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
منتظر چنین خبری بعد از لغو مجوز دانشگاه ایرانیان بودم.
آخرین اخبار