رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاه نسل سوم است/باید به سمت نظامی کاملا پودمانی پیش برویم

شفیعی گفت: امروز سه شنبه 8 مهر نشست خبری ششمین جشنواره ملی علمی کاربردی و بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع با حضور ریاست دانشگاه دکتر شفیعی‌ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ نشست خبری ششمین جشنواره علمی کاربردی و بیست و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز سه شنبه 8 مهر در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار گردید. 

بنابراین گزارش دانشگاه جامع تنها دانشگاه مهارت محور و تقاضا محور است که بر اساس توجه به بازار کار و نیاز جامعه فعالیت می‌کنند.

گفتنی است دکتر شفیعی‌ با بیان اینکه اکثر مهارتهای کشور در مقطع کاردانی هستند به این نکته اشاره کرد که کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه نیز برای کسانی است که پس از پایان دوره کاردانی مهارت محور توانسته‌اند در بازار کار تجربه کسب کنند و نیاز به مدرک بالاتر دارند.
 
دکتر شفیعی ضمن بیان اینکه دانشگاه جامع تنها دانشگاه نسل سوم است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر بر پایه دو نظام پودمانی و ترمی فعالیت می‌کند که میزان دوره‌های ترمی آن بیش از دوره‌های پودمانی است. باید به سمتی حرکت کنیم که دانشگاه به نظامی کاملا پودمانی دست یابد که در این خصوص استاندارد سازی آموزش از الویت اصلی به شمار می‌رود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار