قزوین؛

هوای قزوین از اواسط هفته پاییزی می‌شود

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین گفت: از اواسط هفته وضعیت جوی قزوین کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد شدید و افزایش ابر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران؛غفور فلاح اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای وضعیت جوی استان قزوین از ساعت 12 امروز تا ظهر فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: از ساعت 12 روز دوشنبه 14 مهر ماه تا ساعت 12 روز بعد نیز وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات شمالی با مه صبحگاهی همراه خواهد بود.
 
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از ساعت 12 روز سه شنبه پانزدهم مهر ماه تا ظهر روز بعد نیز برای استان قزوین وضعیت جوی کمی ابری در بعد از ظهر وزش باد شدید و افزایش ابر و در شهرهای شمالی مه آلود و همراه با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
فلاح در خصوص درجه حرارت و میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی استان قزوین در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: آوج با دمای هوای 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و بویین زهرا نیز با 28 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته بوده است.
 
وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای شهر قزوین نیز بین 9 تا 27 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش
برچسب ها: هوا ، بارانی ، پاییز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.