معاون طب سنتی وزارت بهداشت به عنوان "مدیر برگزیده در توسعه علمی طب سنتی با رویکرد سلامت‌نگری، پژوهش‌محوری و اخلاق‌مداری" در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایرانمعرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران که روز پنجشنبه دهم مهر ماه در مصلای تهران برگزار شد، دکتر خدادوست معاون طب سنتی وزارت بهداشت به عنوان "مدیر برگزیده در توسعه علمی طب سنتی با رویکرد سلامت‌نگری، پژوهش‌محوری و اخلاق‌مداری" معرفی شد و از سوی دکتر عصاره دبیر علمی-اجرایی جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: "ادب و حق‌شناسی ایجاب می کند از زحمات جنابعالی به عنوان مدیر برگزیده در توسعه‌ی علمی طب سنتی با رویکرد سلامت نگری، پژوهش محوری و اخلاق مداری در دومین جشنواره ونمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران که در تاریخ 7 الی 10 مهرماه 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار گردید، تقدیر و تشکر نماییم. بدینوسیله به پاس تلاش‌های صادقانه و بی‌وقفه و اهتمام ویژه‌ی جنابعالی این لوح سپاس تقدیم حضور می گردد. امید است در پرتو عزم و مجاهدت ملی در راستای پیشرفت و توسعه‌ی صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی گامی موثر برداریم. برای شما توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم."

گفتنی است: دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران هفتم تا دهم مهر ماه در مصلای تهران برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار