بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت

معاون اول رییس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح "دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران" از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر اسحاق جهانگیری در بازدید از غرفه معاونت طب سنتی وزارت بهداشت با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه طب سنتی توسط این معاونت آشنا شد.

دکتر محمود خدادوست معاون طب سنتی وزارت بهداشت در این بازدید توضیحاتی را در خصوص توانمندیها و ظرفیت های طب سنتی ارائه کرد.

خلأ مباحث حکمی و اخلاقی و رویکرد حکیم پروری در امر آموزش و تربیت نیروی انسانی دست  اندرکار حوزه سلامت و غفلت از درمان های موثر بومی در برخی از بیماری ها که طب رایج برای آنها درمان قطعی ندارد و استفاده از ظرفیت طب سنتی در اصلاح سبک زندگی و سلامت با توجه به ریشه دار بودن آن در فرهنگ و باور مردم، از جمله مباحث مهمی بود که دکتر خدادوست در بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه معاونت طب سنتی به آنها اشاره کرد.

معاون طب سنتی همچنین پیشنهاد برگزاری "جشنواره حکمت اهدای نشان حکمت به برگزیدگان و اسوه های اخلاقی و حکمی و دست اندرکاران حوزه سلامت از جمله جامعه پزشکی را ارائه داد.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران 7 تا 10 مهر ماه در مصلای تهران در حال برگزاری است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار