تیم جوان پایاسازه توانست در یک دیدار غیر قابل پیش بینی تیم دبیری تبریز را با نتیجه شش بر دو شکست دهد.

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه تبریز پس از کسب یک پیروزی دور از انتظار مقابل مدافع عنوان قهرمانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در طول هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرده بودیم تا بتوانیم دربی تبریز را مال خود کنیم و می دانستیم که می توانیم . اطمینان داشتم می توانیم سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم اما کسب این نتیجه را خودم هم پیش بینی نمی کردم.

حدس من پیروزی با دو یا نهایتا سه گل اختلاف بود اما نتیجه ۶-۲ برای ما مقابل تیم بزرگی مثل دبیری یک نتیجه مطلوب و ایده آل برای بود، در هفته های گذشته هم نباید می باختیم، شاید برای افراد غیر فنی این یک توجیه باشد اما افراد فنی می دانند که شروع دیرهنگام تمرینات می تواند چه ضرری به تیم وارد کند. ما هفته گذشته مقابل ماهان شایسته شکست نبودیم .
 
حسین قضایی افزود:با وجود اینکه به یک پیروزی خوب رسیده ایم نمی گویم به شرایط مطلوب رسیدیم ما هنوز به چند هفته زمان برای رسیدن به شرایط بدنی مناسب نیاز داریم . تیم ما جوان است . این را اکنون می گویم که در زمان باخت ها کسی نگوید این ها توجیه است. تیم ما واقعا جوان است و حتی واژه کم تجربه برای افرادی که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کنند زیاد است.
 
سرمربی پایاسازه در پایان ضمن تعریف از شمس و تیم دبیری گفت:تیم دبیری از تیم های خوب لیگ برتر بوده و هست و آقای شمس هم استاد بنده بوده اند و من در گذشته چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم و باید بیاموزم و همچنان احترام بسیاری برای وی قائلم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، قضایی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار