دکتر ایمانی گفت: تمام خدمات مداخلات درد زیر چتر حمایتی بیمه ها قرار می گیرد که در گذشته تعرفه های معادلی برای این خدمات تعریف شده بود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران, دکتر فرناد ایمانی رییس کنگره بین المللی طب مداخلات درد کشور لحظاتی پیش در حاشیه برگزاری این همایش در مرکز همایشهای رازی گفت : چهار جراحی زنده در اتاق عمل بیمارستان رسول اکرم در ظهر امروز انجام میشود که دو مورد اژ این جراحی ها از کم سابقه ترین جراحی های بسته ستون فقرات بدون بیهوشی است که به طور زنده انجام میشود. 

این در حالی است که علی رغم تحریمهای متعدد تحمیلی به کشور عزیزمان ایران , موفق شده ایم در عرصه پزشکی و جراحی های غیر تهاجمی به جایی برسیم که اژ کشورهای آمریکایی و اروپایی برای حضور در این کنگره در ایران و فراگیری دوره باز ٱموزی رسما درخواست داده اند. 

وی اظهار داشت : خوشبختانه پس از ده سال دوندگی سرانجام تعرفه های ویژه خدمات درد در 140 نوع خدمت رسما اعلام و ابلاغ شد, و امروز نیز جراحی های گفته شده اژ طریق روش مداخلات دردو بآ بی حسی صورت می گیرد که شامل دیسک بین مهره ای کمر, تنگی کانال نخاع, چسبندگی مهره ها و دیسک گردنی است .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
چطور میتوان برای انجام این عمل اقدام نمود و هزینه های آن چقدر است