گذری بر خانه تعاونگران ایران

خانه تعاونگران ایران سازمانی غيرسياسی، غيرانتفاعی و غيردولتی است که در راستای تقویت بخش تعاونی فعاليت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ خانه تعاونگران ایران سازمانی غيرسياسي ، غيرانتفاعي و غيردولتي است که با رعايت كامل قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران در راستای تقویت بخش تعاونی با شناسه ثبتی 10103749460 فعاليت می کند.

زمینه فعالیت خانه تعاونگران ایران

موضوع فعالیت خانه تعاونگران عبارت است از: شناسائي و كمك به ساماندهي نخبگان و صاحبنظران تعاوني ، بررسي مشكلات و مسائل تعاونيها و ارائه راهكارهاي علمي و عملي به مسئولين و تعاوني ها  که تمام این فعالیتها در سایه  تحقيق و پژوهش پيرامون مسائل بخش تعاوني ، كمك به تهيه و تدوين استانداردهاي مديريتي و حرفه‌اي نمودن مديريت در تعاوني‌ها صورت می گیرد.

اراده مشاوره کمک اصلی خانه تعاونگران ایران به تعاونی ها

همچنین ارائه مشاوره و کمک فنی و اجرایی به متقاضیان تشکیل اتحادیه و تعاونی و اجرای طرح های تعاونی از دیگر اقدامات موثری است که این تشکل مردم نهاد غیر دولتی به تعاونگران ارائه می‌دهد.

معرفی بازار جدید محصولات شرکتهای تعاونی

 از دیگر اقدامات موثر این تشکل ارایه آموزش و مشاوره حقوقی و کمک به بازاریابی محصولات تعاونی ها است.

علاوه بر موارد فوق  پیگیری و تلاش در جهت جلب حمايت قوای سه گانه از بخش تعاونی ،  عضویت و تعامل با سازمانهاي ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي تعاون به منظور تبادل تجربيات ، همکاري با مراکز علمي، فرهنگي، آموزشي، ورزشي، فني و دانشگاهي از برنامه های پیش روی این تشکل است.

اهمیت این تشکل غیر دولتی برای بخش تعاون

 اقدام جهت ايجاد چنین مراکزي سبب توانمندسازي تعاوني‌ها می شود . همچنین  با اطلاع‌رساني از طريق برگزاري همايش‌ها، سمينارها، نمایشگاه ها ، جشنواره ها ، انتشار کتب و نشريات (ماهانه و سالانه) و ساير وسايل ارتباط جمعي افزایش آگاهی تعاونگران را با  بهره‌گيري از تكنولوژيهاي نوين میسر می‌سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار