فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تقویت آموزشهای دینی در نیروی انتظامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران ؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم پایانی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی انتظامی در مشهد گفت: در نیروی انتظامی به عنوان نیروی حافظ قانون، باید آموزشهای دینی و اسلامی بسیار قوی باشد.

وی افزود: اگر مامور ناجا خود به اخلاق اسلامی مودب نشده باشد نمی تواند اخلاق اسلامی را در جامعه پیاده کند.

احمدی مقدم گفت: اگر مامور ما، مردم را از چیزی نهی می کند باید خود بدان پایبند و حتی بیش از پایبندی باید به آن اعتقاد قلبی داشته باشد، در غیر این صورت نمی تواند عامل به معروف و ناهی از منکر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی ماجا افزود: در چند سال اخیر آموزشهای دینی، معرفتی، قرآنی و بصیرتی در نیروی انتظامی به شدت توسعه یافته است به طوری که این آموزشها ابتدا از سه هزار و 600 نفر شروع شد و اینک به سطح 50 هزار نفر در این مجموعه رسیده است.

سردار احمدی مقدم گفت: حدود 40 هزار نفر از کسانی که این آموزشها را دیده اند در مسابقات قرآنی امسال شرکت کردند و هر ساله این تعداد رو به افزایش است.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری تعلیم مبانی علوم دینی، آموزشهای عملی و تربیت کارکنان نیروی انتظامی بر اساس احکام شرعی و دینی خدمات بهتری به مردم ارائه شود و نیروی انتظامی نیروی لایق تری برای ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.

انتهای پیام/ز

منبع:واحد خبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.