استاندار ایلام گفت: کاهش تلفات حوادث رانندگی نقطه عطف فعالیت های نوروزی پلیس بود و حضور پلیس در تمام نقاط استان ملموس و شایسته قدردانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمدرضا مروارید  در دیدار با فرماندهان و مسوولان انتظامی استان ایلام از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی برای برقراری و تامین امنیت و نظم ترافیکی ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: در تمام محل هایی که پلیس باید حضور داشته باشد، نیروی انتظامی حضوری شاداب و پررنگ داشته و این نشانه برنامه ریزی دقیق و منظم این نیروهای خدوم است.

استاندار ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات با استقرار و برپایی ایستگاه های نوروزی در نقاط مختلف و حضور گشت های متعدد به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به مردم بود.

مروارید تاکید کرد: مردم خدمات دستگاه ها را به خوبی زیر نظر دارند و بایستی به مشکلات از منظر مردم توجه کرد و با اخذ نقطه نظر و دیدگاه های آنها به منظور تقویت محاسن گام برداشت و معایب را برطرف کرد.

وی بیان کرد: امسال تمام بخش ها و دستگاه های دولتی در ارائه خدمات به مردم موفق عمل کرده اند و یکی از دلایل این موفقیت وجود همکاری تنگاتنگ بخش های اجرایی است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری ، هماهنگی و هم افزایی خوب مردم، دستگاه های دولتی و تلاش کارکنان نیروی انتظامی بتوانیم امسال را بدون کمترین حادثه پشت سر بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: ناجای استان با انجام یک برنامه ریزی دقیق و مدون و استفاده از تمام توان نیرویی و تجهیزاتی خود توانسته است فعالیت های خوبی را به منظور ارائه خدمات مضاعف به مردم به انجام برساند.

سردار ˈعلی دولتیˈ ادامه داد: با همکاری و هماهنگی تمام واحدهای انتظامی استان طرح نوروزی را به صورت برنامه ریزی شده و در موضوع های مختلف و به موازات و گستره جغرافیایی استان اجرا کردیم.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: کاهش ، حوادث ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.