امام جمعه مشهد مقدس گفت: ایران معادلات منطقه را بر هم زده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،آیت ‌الله سید احمد علم ‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در جمع نمازگزاران زائر و مجاور حرم مطهر رضوی از مسئولان خواست با نگاه انقلابی کشور را اداره کنند و بدانند انقلاب ما با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری معادلات دنیا را تغییر داده است.

آیت ‌الله علم ‌الهدی همچنین بازگشت به آموزه‌ های دینی را راه حل مشکلات جامعه خواند و اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات در جامعه اسلامی اجرا نشدن سبک زندگی اسلامی است بنابر این باید کل جریان زندگی را بر اساس دین اسلام اصلاح کنیم.

وی با اشاره به تلاش دولت های مختلف برای حل مشکل مسکن افزود: مشکل مسکن معضل فرهنگی است و باید در این باره باید با نگاه فرهنگی به مسکن به عنوان یک نیاز نگاه کرد نه ابزار تفریح.

امام جمعه مشهد با اشاره به روز عرفه خطاب به نمازگزاران گفت: برادران و خواهران، این خانه‌ ها و زندگی‌ ها گذراست، آدم هر جا سکونت و زندگی کند، می ‌گذرد، باید به فکر خانه ‌ای بود که گذرا نیست.

وی با بیان فرازهایی از دعای عرفه امام حسین (علیه‌السلام) اظهار داشت: در این دعا می ‌خوانیم خدایا در خانه تو آمدم، با جایگاه ابدی ام فاصله دارم و نمی ‌دانم کجاست، باید خودم را بسازم و خانه را آباد کنم؛ خدایا هرچه هستم و هرکه هستم، آن خانه ابدی را برای من آباد کن.

انتهای پیام/ز
منبع:واحد مرکزی خبر
برچسب ها: مشهد ، ایران ، منطقه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.