مشهد/

امام جمعه مشهد: ملت ايران پرچمدار مقاومت در سراسر جهان است

ملت غیور ایران به رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار مقاومت در سراسر جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،امام جمعه مشهددر خطبه های نماز جمعه این شهر افزود :‌ رهبر معظم انقلاب همواره ایمان به خدا و نهراسیدن از دشمن را از مهمترین عوامل پیروزی مقاومت اسلامی در دنیا بیان کرده اند .

آیت الله علم الهدی با اشاره به رهنمودهای حکیمانه اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با سفرای کشورهای دیگر در تهران درباره گسترش مقاومت در جهان اسلام گفت :‌ ملل اسلامی در راه مقاومت باید از قدرت و هیبت دشمن نهراسند و به توانمندیهای خود در عرصه دفاع از کیان اسلام ایمان داشته باشند.
وی با تبریک پیروزی مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم تا به دندان مسلح صهیونیستی افزود :‌ مقاومت مردم فلسطین به جایی رسیده است که بجای سنگ ، دشمنان خود را با موشک هدف قرار می دهند .
آیت الله علم الهدی گفت : همچنین مقاومت مردم فلسطین و غزه باعث شد تا نخست وزیر اسرائیل اعلام استعفاء کند و فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز عزل شود .
امام جمعه مشهد تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مجبور شده است تا پای میز مذاکره بنشیند تا در نهایت حصر غزه را بپذیرد .
آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه مقاومت معتقد است که محاصره غزه باید شکسته شود گفت : اما رژیم صهیونیستی تا کنون فقط با باز کردن گذرگاه های رفح و گذرگاه های منتهی به کشور مصر موافقت کرده است .
وی افزود : این ذلت و شکست سنگین اسرائیل نه فقط متعلق به رژیم صهیونیستی بلکه ذلتی برای همه دول غربی و آمریکاست .

انتهای پیام//

برچسب ها: ملت ، ایران ، پرچمدار ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.