قدیری‌ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهاجرت سران رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های اشغالی نزدیک است/ واکاوی اظهارات نتانیاهو پیرامون منجی عالم بشریت

یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: در آینده نزدیک نتانیاهو و سایر سران رژیم صهیونیستی مجبور خواهند شد به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و به هرکجا بروند امنیت نخواهند داشت، زیرا باید پاسخگوی جنایات مرتکب شده باشند.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات سخیف نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: نتانیاهو در حالی انتظار شیعیان برای ظهور را به تمسخر گرفته است که مسیحیان جهان منتظر رجعت مجدد مسیح هستند و خود یهودیان نیز در این انتظار بسر می‌برند.   
 
وی ادامه داد: در تورات وعده ظهور پیامبری بزرگ بعد از حضرت موسی داده شده است، اما آن‌ها نه حضرت عیسی (ع) و نه پیامبر اسلام (ص) را به عنوان فرستاده خدا پذیرفتند.   
 
این کار‌شناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: در کتاب تلمود، حضرت مسیح (ع) فرزند نامشروع معرفی شده است (العیاذبالله) و به دلیل سلطه صهیونیست‌ها بر رسانه‌های گروهی غربی‌ها نمی‌دانند که یهودیان چه نگاه سخیفی نسبت به حضرت مریم و حضرت عیسی (ع) دارند.   
 
قدیری ابیانه افزود: بنابراین اگر انتظار ظهور مردی از قرن ۹ میلادی به تعبیر نتانیاهو ایراد داشته باشد، این ایراد نیز به مسیحیان برای ظهور مجدد حضرت مسیح (ع) و به یهودیان برای ظهور پیامبر وعده داده شده از ۳۰۰۰ سال پیش وارد است.   
 
وی با اشاره به نشان دادن عکسی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هنگام سخنرانی با موضوع کودک کشی از سوی حماس گفت: این تصویر مورد تمسخر رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و نشان دهنده این بود که انگار نتانیاهو با مردمی صحبت می‌کند که صحنه‌های جنایات روز افزون صهیونیست‌ها را در غزه ندیدند و از کودکان و زنان به خون خفته و تکه پاره شده بی‌اطلاعند.   
 
این کار‌شناس مسائل استراتژیک تاکید کرد: سخنرانی‌های سران رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، ۱۱ سال بیشتر به طول نخواهد انجامید، چرا که به اعتراف پنتاگون و سیا رژیم صهیونیستی تا ۱۱ سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۵ مضمحل خواهد شد.   
 
قدیری ابیانه اضافه کرد: ۸۰۰ جوان صهیونیستی فلسطین را ترک کردند و ۳۰ درصد باقیمانده مایل به ترک آن هستند و هر مشکلی که برای ارتش رژیم صهیونیستی به وجود بیاید، آن‌ها را پایان خود نزدیک‌تر خواهد کر براین اساس، نتانیاهو و سایر سران رژیم صهیونیستی مجبور خواهند شد به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و به هرکجا بروند امنیت نخواهند داشت، زیرا باید پاسخگوی جنایات مرتکب شده باشند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌های کشورهای بحران‌زده غربی هم نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از سرنوشتی که در انتظار آن است، دور کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
به اذن الله نابودی اسراییل نزدیک است. انشاالله
آخرین اخبار