نرگس احمدی اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان دلوارکشتی با سقف قرارداد 15میلیون تومانی بسته شده است با مشکلات مالی فراوانی در تیم مواجه هستیم.

نرگس احمدی سرمربی تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر از مسابقات پلی آف جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرده است. به مدت 5سال است که در این رقابت‌ها حضور داریم و هر سال نسبت به سال گذشته در مقام بهتری قرار می‌گیریم و عملکردمان مناسب‌تر از سال‌های قبل است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر در هشتمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر شرایط و وضعیت مناسبی ندارد. اقدام به جذب بازیکن کرده‌ایم و تعدادی نیز بومی و غیربومی جذب کرده‌ایم اما متاسفانه امکانات برای انجام تمرین آمادگی نداریم.

احمدی افزود: در پست هافبک وسط و فوروارد دو بازیکن از تیم جدا شدند لذا دو بازیکن در این پست‌های یک و بازیکن مدافع جذب کردم متاسفانه بدلیل مشکلات مالی تیم بسیار دیر بسته و تشکیل شده است.

سرمربی تیم ادامه داد: تیم فوتبال دلوار کشتی با 200 میلیون تومان هزینه بسته شده است علی‌رغم مشکلات مالی اما در پرداخت قراردادهای بازیکنان مسئولیت داریم همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بازیکنان پول‌های بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی افزود: تیم‌های فوتبال بانوان ملوان بم و اصفهان از لحاظ مالی و شرایط امکانات در شرایط مناسبی قرار دارند در حالی که بازیکنان دلوار کشتی جنوب بدون زمین چمن تمرین انجام می‌دهند و تمرینات مناسبی بدلیل عدم وجود امکانات لازم انجام ندادیم.

سرمربی تیم ادامه داد: تمرینات تیم از 2 هفته پیش آغاز شده است. هفته‌ای فقط 2 جلسه تمرین داشتیم و متاسفانه علی‌رغم اینکه تیم را دیر بستیم امکانات برای انجام تمرینات فشرده در اختیار نداشتیم لذا بازیکنان تیم در آغاز رقابت‌های لیگ برتر با چهار جلسه تمرین و بدون انجام تمرینات بدنسازی به مصاف حریفان می‌روند.

احمدی افزود: استان هرمزگان یکی از سرمایه‌داران شهر کشور محسوب می‌شود اما متاسفانه سرمایه‌های این استان در شهرستان‌های دیگر می‌رود و نصیب ورزش مردم این کشور نمی‌شود. اگر بخش اندکی از سرمایه بوشهر را به تیم بانوان دلوار کشتی اختصاص دهند این تیم از لحاظ مالی با مشکلی مواجه نخواهد بود.

سرمربی تصریح کرد: تیم‌های حاضر در لیگ برتر طبق اطلاعاتی که بدست آوردم نسبت به سال گذشته اقدام به جذب بازیکنان مناسب کرده‌اند با قدرت هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را شروع می‌کنند. در نخستین دیدارمان همچنان تیم آینده سازان مهین اصفهان هستیم آینده سازان تیم خوبی است ولی امیدواریم در دیدار نخست‌مان که از لحاظ روحی روانی برای بازیکنان بسیار حائز اهمیت است بازنده میدان نباشیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار