کاروان دوچرخه سواران کاشانی که از کربلای ایران در آستان مقدس سلطان علی بن باقر(ع) واقع در مشهد اردهال تا مشهد الرضا(ع) در حرکت بودند همزمان با روز شهادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام(10 مهر) دقایقی قبل به حرم رضوی رسیدند.

سجاد مظفری تبار، در گفتگوی تلفنی هنگام ورود به مشهد الرضا(ع) به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت:این کاروان برای پانزدهمین سال متوالی است که مسافت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری کاشان تا خراسان رضوی را بعد از عبور از ۲۳ شهر رکاب می زند.

وی با اشاره به حضور و استقبال مهدی نادعلی، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و حسین حیدریان، مسئول کمیته ورزش و عضو شورای اسلامی شهر از آنها در جلوی باب الجواد(ع) افزود: مداحی محسن خشنودي، ذاکر اهل بیت(ع) و یکی از اعضای کاروان دوچرخه سواران، قرائت اذن دخول، زیارتنامه و روضه خوانی شهادت امام محمد(ع) از جمله برنامه های کاروان  هنگام ورود به حرم رضوی در جلوی باب الجواد(ع) است.

به گفته وی،11 دوچرخه سواران کاشانی روز سه شنبه اول مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس بعد از تجدید میثاق با آرمان های شهدا و عطرافشانی گلزار  شهدای کاشان از کربلای ایران (مشهد اردهال) به منظور معرفی هر چه بیشتر و بهتر این امامزاده عظیم الشان و مراسم سنتی مذهبی قالیشویان در روز دومین  جمعه مهر ماه رکابزنی خود را آغاز کردند.

مظفری تبار تصریح کرد: اجرای برنامه مداحی توسط یکی از خادمان آستان قدس  رضوی و خوش آمدگویی به کاروان دوچرخه سواران کاشانی در قسمت تشریفات آستان از دیگر برنامه ها برای این کاروان است.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان،این دوچرخه سواران  امروز دهم مهر ماه پس از عبور از شهرهای قم، تهران، بومهمن، دماوند، فیروزکوه، سوادکوه، قائم شهر، ساری، نکا، بهشر، بندر گز، گرگان، علی آباد کتول، مینودشت، گالیکش، آش خانه، بجنورد، شیروان، فاروج،  قوچان و چناران مشرف به پابوسی علی ابن موسی الرضا علیه السلام شدند.

سجاد مظفری تبار در پایان اظهارداشت:پانزدهمین کاروان دوچرخه سواری کاشان با همکاری هیات دوچرخه سواری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و سازمان  رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان برنامه رکابزنی از مشهد اردهال تا مشهدالرضا(ع) را اجرا می کند.

گفتنی است: حبيب صباغي، مرتضي نوروزي، محسن زركار، جواد عبداللهي،  محمدجواد مظهري، محسن خشنودي، سيف الله باغ شيخي، اسماعيل برزي، ابوالفضل صميميت، غلام همايوني به عنوان مربي و سجاد مظفري تبار به عنوان سرپرست تیم ۱1 دوچرخه سوار سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان هستند که به همراه هادي شفافي و مهدي نشاسته گير به عنوان اعضای کمیته تداركارت مسیر مشهد اردهال در کاشان تا مشهد الرضا(ع) در خراسان رضوی را رکاب زدند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.