پایان بازی "رزیتا غفاری" و "جعفر دهقان"/ آغاز تدوین همزمان "حانیه" در یزد

تصویربرداری سریال "حانیه "روزهای پایانی خود را سپری می کند و به تازگی امین عابدی نیز تدوین این سریال 13 قسمتی را آغاز کرده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سیدجلال دهقانی‌اشکذری گفت: بیش از 60 درصد از کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «حانیه» در یزد انجام شد.
 
این کارگردان افزود: اکنون گروه برای تصویربرداری سکانس های  پس از آزادی آسید جعفر در منطقه فهادان یزد هستند و تا پایان امروز محمد کاسبی، عباس غزالی، سید علی اکبر پیغمبری در نقش روحانی و چند بازیگر بومی در لوکیشن خانه آسید جعفر جلوی دوربین می روند.
 
وی ادامه داد: عوامل تولید «حانیه» تا چند روز دیگر برای ضبط سکانس های باقی مانده این سریال راهی بازداشتگاه شهربانی، مخابرات و در نهایت لوکیشن اصلی بازار یزد خواهند شد.
 
این کارگردان گفت: به تازگی بازی زهرا سعیدی، جعفر دهقان و رزیتا غفاری در این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده و تا امروز همه بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته اند.
 
«حانیه» کاری از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی‌اشکذری است که در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای در حال تولید است؛ این سریال یک درام عاشقانه است که وقایع تاریخ معاصر ایران از مهر 57 تا فرار شاه را به تصویر می‌کشد.
 
این سریال داستان زندگی ستوانی به نام سعید را روایت می‌کند که پس از انتقال به یزد، در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است سکونت می‌کند. آشنایی سعید و سیدجعفر ماجراهایی را به دنبال دارد که به بهانه آن به برخی از مبارزان انقلابی در آن دوران از جمله راشد یزدی نیز اشاره می‌شود.
 
جعفر دهقان، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری در کنار حدود 20 بازیگر بومی استان یزد در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.
 
از دیگر عوامل این سریال می‌توان به رضا هاشمی، هومن مهدی‌زاده دستیاران کارگردان، امیر رحمت حیدری دستیار دوم کارگردان، بابک نبی‌زاده برنامه ریز و دستیار کارگردان، عباس عسگری تصویربردار، مهدی مددکار امور تولید، ابراهیم کرامتی طراح صحنه و لباس، مهری شیرازی طراح چهره‌پردازی و ذوالفقار قاسمی قزلچه مجری طرح اشاره کرد؛ جمال شورجه نیز به عنوان مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی را همراهی می‌کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار