مشهد؛

نزاع خونین منجر به قتل جوان 29 ساله شد+عکس!

جوان ٢٩ساله‌ای به‌علت اصابت ضربه مستقیم چاقو به قلبش جان خود را از دست داد.

به‌گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، چند جوان در بولوار لادن مشهد به‌علت نامعلومی با هم درگیر شدند که در این نزاع خیابانی، جوانی ٢٩ساله به‌علت اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش بر زمین می‌افتد.

شاهدان عینی مراتب را به مرکز فوریت‌های پزشکی١١٥ اطلاع می‌دهند و دقایقی‌بعد، نیروهای امداد با حضور در محل پیکر نیمه‌جان مرد جوان را درحالی که حالش به‌شدت وخیم بود و خونریزی شدیدی داشت به بیمارستان دکتر شریعتی مشهد انتقال دادند.

تیم پزشکی بلافاصله برای نجات جان این فرد وارد عمل می‌شوند، اما تلاش آن‌ها بی‌نتیجه می‌ماند و مرد جوان جان خودرا از دست می‌دهد.

مسئولان بیمارستان پلیس ‌را درجریان این موضوع قرار دادند و مأموران کلانتری شهرک ناجا، قاضی ویژه قتل را درجریان موضوع قرار دادند.با دستورات تخصصی قاضی علی موحدی‌راد تحقیقات پلیسی آغاز و نظریه اولیه پزشکان مبنی بر مرگ بر اثر اصابت مستقیم ضربه چاقو به قلب، به مقام قضایی ارائه شد. بر این اساس کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی به‌دستور قاضی ویژه قتل تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که یکی از همراهان قربانی این جنایت که برابر شواهد موجود و اظهارات شاهدان، احتمالاً ضارب بوده، به‌محض اطلاع از مرگ این جوان از صحنه گریخته است. اما درحالی‌که تحقیقات پلیسی ادامه داشت، سه نفر که حالات و رفتار طبیعی نداشتند در بیمارستان حضور می‌یابند که به دستور مقام قضایی بازداشت می‌شوند.

تحقیقات درباره علت و چرایی وقوع درگیری و ابعاد مبهم این نزاع مرگ‌بار ادامه دارد و جسد جوان ٢٩ساله نیز برای روشن‌شدن علت دقیق مرگ به پزشکی‌قانونی انتقال یافته است.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: نزاع ، خونین ، قتل ، جوان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.